Prekladač / Translator
Počas zimy Vás zahrejeme nielen v aute, ale aj ZNÍŽENÝMI CENAMI. // During the winter, we will warm you not only in the car, but also at REDUCED PRICES.

Najčastejšie otázky

  • Aké vozidlá máte k dispozícii?

    Naša spoločnosť disponuje vo svojom vozovom parku širokým spektrom vozidiel rôznych kategórií ( ekonomická trieda, nižšia stredná trieda, stredná trieda, vyššia stredná trieda, luxusné vozidlá, SUV, viac miestne vozidlá, dodávky ). Viac informácií na tel. č. 0917 551 551 alebo na e-mailovej adrese: mkcar@mkcar.sk.

  • Platí sa za vozidlo depozit alebo iné poistenie?

    Depozit je povinný pri prenájme všetkých kategórií vozidiel z nášho vozového parku. Výška depozitu závisí od zvolenej kategórie.

    V ponuke služieb našej požičovne je aj extra havarijné poistenie, ktoré Vás v prípade škodovej udalosti alebo havárie ochráni od platby spoluúčasti. V prípade ak si vyberiete službu EXTRA havarijné poistenie, neplatíte našej požičovni depozit za prenajaté vozidlo.

  • Čo sa stane ak poškodím prenajaté vozidlo?

    V prípade ak máte za prenajaté vozidlo uhradený depozit, poškodenie vozidla sa Vám v prípade škodovej udalosti alebo havárie odpočíta z uhradenej zálohy, účtovaná Vám však bude aj spoluúčasť v minimálnej výške 10% z ceny vozidla.

    Ak ste si vybrali službu EXTRA havarijné poistenie, škodu za Vás hradí poisťovňa a vy v prípade havárie alebo škodovej udalosti nebudete platiť spoluúčasť.

  • Musím vozidlo pred vrátením vyčistiť alebo dotankovať?

    Vozidlo od nás preberiete čisté, plne natankované a nepoškodené. Ak nám vozidlo vrátite v rovnakom stave, bude Vám vrátená záloha v plnej výške. Ak nám vozidlo vrátite znečistené, poškodené alebo nedotankované, bude Vám z depozitu odpočítaná alikvotná čiastka.

  • Môžem si nechať vozidlo pristaviť domov?

    Vozidlo Vám vieme v rámci mesta, v ktorom máme pobočku, pristaviť zdarma aj domov. Súčasťou našich služieb je pristavenie aj do iných miest mimo našich pobočiek, avšak táto služba je spoplatnená podľa cenníka. Viac informácii Vám vieme poskytnúť telefonicky na tel. č. 0917 551 551 alebo na e-mailovej adrese mkcar@mkcar.sk.

  • Sú Vaše vozidlá limitované počtom kilometrov?

    Naše vozidlá majú stanovený limit kilometrov podľa počtu dní prenájmu.

  • Je u Vás možná platba kartou?

    V našej požičovni akceptujeme platbu v hotovosti, kartou aj na faktúru. Všetky položky prenájmu však musíte mať uhradené vopred pred prevzatím vozidla na našej pobočke.

  • Čo sa stane ak mám u Vás vozidlo objednané, ale som nútený objednávku zrušiť ?

    V prípade, ak objednávku zrušíte včas, nebude Vám účtovaný žiaden poplatok. Ak zrušíte objednávku a vozidlo už bude pristavené na mieste určenia, bude Vám účtovaný poplatok za pristavenie a odstavenie vozidla.

  • Môžem si predĺžiť prenájom vozidla počas jeho užívania?

    Predĺženie prenájmu počas prebiehajúceho nájmu vozidla je u nás možný, vozidlo však musíte mať vyplatené skôr ako Vám prenájom skončí. Klient nesmie jazdiť na vozidle, ktoré nemá zaplatený prenájom.

  • Môžem s vozidlom vycestovať do zahraničia?

    Cesta do zahraničia je možná aj na vozidlách našej požičovne. Klient je povinný nahlásiť cestu do zahraničia vopred pri prenajímaní vozidla.

    VÝNIMKY – krajiny, do ktorých nie je možné s našimi vozidlami vycestovať: Albánsko, Andora, Bielorusko, Bosna a Hercegovina, Cyprus, Čierna Hora, India, Izrael, Maroko, Rumunsko, Rusko, Srbsko, Tunisko, Turecko, Ukrajina.

Top